sunnuntai 24. elokuuta 2014

Muutamia asioita minusta

Liikaa en halua mitään paljastaa mutta ajattelin kertoa teille muutamia asioita minusta itestäni.

Shokkinahan se saattaa teille tulla, mutta nimeni ei ole Malla Mallikas. Oikea nimi ei ole oikeastaan lähelläkään tuota. Tänne blogiin tuo nimi kuiteski passaa!

Ikää löytyy siis se 26 vuotta, ei ole lapsia eikä sen vakavampaa parisuhdetta tällä hetkellä, pientä säätöä saa olla aina ;) (paitsi sillon kun on siinä vakavassa parisuhteessa)

Töissä oon sosiaali- ja terveysalalla, oon yhen sortin hoitsu.

Ei ole minkäänlaisia lemmikkejä. Tulevaisuudessa kyllä muutun varmaan sellaiseksi hulluksi kissanaiseksi. Vaikka en edes tykkää kissoista.

Oon kotoisin Oulun seutuvilta ja siellä päin vietän paljon aikaani. Nykyasuinpaikkani on kuitenkin hiukkasen enemmän etelässä töiden vuoksi. Mutta pohjoissuomalainen oon henkeen ja vereen. En muuten oikein tiedä mitä teen tämän minun murteen kans joka kirjottaessa meinaa koko ajan tulla esille :D Toivottavasti se ei ketään liikaa häiritte! Sanon tämän koska kyllä minulla itelläni häirittis jos joku kirjottas blogia vaikkapa leveällä Savon murteella... Kaikella kunnioituksella savolaisia kohtaan. Antti Ruuskanen ♥

Ja siinäpä ne tärkeimmät että saa minusta hiukkasen semmosta yleiskuvaa :) Kyselkää jos kiinnostaa jotaki vielä tietää!

2 kommenttia:

  1. Oho. Mää en ees hoksannu tuota murre asiaa. Oon kyllä avojalakanen oululainen, että ehkä siinä on selitys ko itekki puhun oulua. :D AV:lta eksyin tänne määkin ja jään seuraamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä pitää niin itsestäänselvyytenä :D Vaikka kyllä mää yritän etten aivan kunnon murteella kirjottas. Kiva kuulla että jäät seuraileen! :)

      Poista